Polityka Prywatności - ViewArt Zaproszenia

Przejdź do treści

Polityka Prywatności

Informacje

Zadady przetwarzania danych osobowych stanowią integralną część Regulaminu Sklepu.


Administrator danych osobowych

1) Administrator Danych osobowych klienta jest firma View Art Bozena Burzawa.
Wszelkie zapytania dot. przetwarzania danych osobowych można uzyskać pisząc na adres email biuro@viewart.com.pl lub na adres pocztowy sklepu przedstawiony w Regulaminie    
Dane osobowe każdego klienta pozyskujemy jedynie w drodze otrzymania pisemnego zamówienia klienta.  Pozyskujemy tylko niezbędne dane które są podawane na formularzu zamówienia lub w osobnej korespondencji email.  Wszelkie dane dotyczące np. imienia nazwiska, numeru telefonu, adresu do wysyłki są podawane jedynie w celu realizacji zamówienia sprzedaży.   Pełniejsze informacje o zakresie przetwarzanych danych osobowych są przedstawione w części „Przetwarzanie danych osobowych"    Dane osobowe są zbierane jedynie w celu realizacji zamówienia i nie są udostępniane mediom społecznościowym.
 
Przetwarzanie danych osobowych
Funkcjonalności naszego serwisu są przedstawione w Regulaminie sklepu.
Dane osobowe zbieramy jedynie w momencie złożenia zamówienia przez klienta zakupu towaru lub usługi Po złożeniu zamówienia dane osobowe będą wykorzystywane jedynie do potrzeb realizacji zamówienia. Obejmuje to w szczególności otrzymanie  płatności, dostawę towarów do wskazanego przez klienta, wystawienie dokumentów sprzedaży (faktura VAT lub paragon fiskalny).   
Przetwarzamy dane klientów w następującym zakresie

    - imię i nazwisko lub nazwa firmy
    - adresy dostaw lub adres siedziby firmy
    - numer NIP (jeżeli zamawiającym jest firma)
    - adres e-mail
    - numer telefonu
    - Bank klienta  i numer rachunku bankowego, z którego dokonywana jest płatność
    - informacje o sposobie korzystania przez klienta z naszych serwisów
    - opinie i źródło informacji klienta  o naszym sklepie
    - dodatkowe informacje o sobie, które mogły być przedstawione przez klienta w trakcie korespondencji e-mail lub które mogły zostać podane w trakcie   rozmowy telefonicznej z naszym pracownikiem
    - udzielone przez Ciebie zgody.  

 
Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy dane osobowe klientów

 
Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych jest zależna od celu w jakim są przetwarzane:   I w związku z tym:

    -Dane osobowe podane dla potrzeb komunikacji, odpowiedzi na wszelkie zapytania dot. przyszłych zamówienień, kupna towaru  są przetwarzane w celu realizacji umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną;
    -Dane osobowe podane przez klienta w celu realizacji zakupów w naszym serwisie przetwarzamy w celu wywiązania się z umowy sprzedaży, a w dalszej kolejności również w celu umożliwienia klientowi   skorzystania z gwarancji lub z uprawnienia rękojmi (jeśli takie występują|)
    - jeżeli zamówiony towar ma być dostarczony do domu lub inny wskazany przez kupującego adres   –   dane klienta w tym zakresie będziemy przetwarzać na podstawie zlecenia zakupu
    - jeżeli zakupiony towar nie będzie odbierany osobiście i ma zostać dostarczony poprzez usługi pocztowe/kurierskie   – w takim przypadku usługi te są są realizowane przez podmioty zewnętrzne współpracujące z naszą firmą (lista podmiotów w punkcie  „Odbiorcy danych osobowych klienta”
    - dane dotyczące korzystania przez Ciebie ze strony serwisu, które uzyskujemy za pośrednictwem tzw. plików cookies przetwarzamy na podstawie Twojej zgody, wyrażonej zgodnie z art. 173 Prawa telekomunikacyjnego;
    - w zakresie w jakim chcemy zapytać klienta odnośnie opinie dotyczącej danego produktu lub danej usługi – dane klienta w tym zakresie będziemy przetwarzać z powołaniem na tzw. uzasadniony interes administratora, jaki mamy w tym aby nieustannie polepszać nasze usługi oraz ofertę produktową;
- Czas przetrzymywania danych osobowych klientów
Dane osobowe klientów będą przetwarzane przez okres realizacji zamówienia oraz  do 3 miesięcy po czasie ostatecznego rozliczenia transakcji zakupu towaru.   
W przypadku usług zewnętrznych związanych z wysyłką towaru w tym przypadku  nie jesteśmy administratorem danych osobowych klientów  i przetwarzamy je na zlecenie danego usługodawcy, przez okres na jaki on nam zleci takie działanie;
Dane związane z plikami cookies   – będą przetwarzane przez okres realizacji zamówienia oraz do 3 miesięcy po czasie ostatecznego rozliczenia transakcji zakupu towaru.   
Odbiorcy danych osobowych klienta  

 
 
Dane klientów nie są nigdy sprzedawane, ani udostępniane komercyjnie podmiotom trzecim.    
Dane osobowe klienta możemy przekazać jedynie gdy jest to konieczne w celu realizacji zamówienia, dostawy zakupionego towaru na wskazany adres  naszym dostawcom usług kurierskich, pocztowych, transportowych (zewnętrznni dostawcy) .  
Do realizacji zamówienia przekazujemy tylko te dane, które są niezbędne dla jego wykonania.   

 
Sposób i zasady przetwarzania danych osobowych

 
 
Dane osobowe klientów przetwarzamy zgodnie z poniższymi zasadami:

    Zasada zgodności z prawem, przejrzystości i rzetelności.  Wszystkie dane osobowe klientów przetwarzamy zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych.
    Zasada ograniczenia celu przetwarzania.  Dane osobowe o które prosimy są zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach – dokonania transakcji zakupu na stronach internetowych naszego serwisu i nie są  przetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami.
    Zasada minimalizacji danych.
    Przetwarzamy tylko te dane, które są niezbędne dla osiągnięcia danego celu przetwarzania.
    Reguła transparentności
    Każdy klient może uzyskać pełną wiedzę o tym, co dzieje się z jego danymi. Niniejsza cześć Regulaminu wskazuje że staramy się ją wypełnić w możliwie najlepszy sposób.
    Reguła prawidłowości danych
    Dane klientów mogą być w każdym momencie uaktualnione. Jeśli zachodzi taka potrzeba wystarczy skontaktować się z nami pod adresem email biuro@viewart.pl lub listownie wysyłając swoje dane na adres firmy.
    Reguła integralności i poufności
    Dokonujemy wszelkich starań aby zapewnić poufność i integralność danych osobowych naszych klientów.  W tym celu stosujemy środki zapewniające odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.
    Reguła rozliczalności
    W przypadku ewentualnych zapytań jesteśmy w stanie udzielić naszym klientom pełnej i rzetelnej informacji odnosnie działań jakie podjeliśmy w celu ochrony danych osobowych naszych klientów.      
Prawa klienta w zakresie ochrony danych osobowych

 
Zgodnie z RODO naszym klientom przysługują następujące uprawnienia wobec danych osobowych i ich przetwarzania przez naszą firmę i zewnętrznych dostawców - każdy klient ma prawo do:  
1)  natychmiastowego wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych
2) żądania dostępu do swoich danych osobowych,
3) sprostowania, sprzeciwu przetwarzania danych we wskazanym celu, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
4) przeniesienia danych,   
5) wniesienia skargi do organu nadzorczego – GIODO.
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez naszą firmy.     

Powyższe prawa można zgłaszać na adres email: biuro@viewart.com.pl  lub drogą pocztową na adres firmy  z dopiskiem „Dane osobowe”.

                                               

Pliki Cookies
1  W związku z udostępnianiem sklepu internetowego viewart.com.pl strony  niniejszego serwisu wykorzystują pliki cookies które pozwalają  zidentyfikować oprogramowanie przeglądarki wykorzystywane przez  Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi
2  Pliki Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas  przechowywania ich na Urządzeniu oraz unikalną wartość.
Cele w jakich wykorzystywane są pliki cookies

1  Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
a)  dostosowania zawartości stron internetowych Sklepu do preferencji  Klienta  oraz optymalizacji ich wykorzystania; w szczególności pliki te  pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu internetowego i  odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego  indywidualnych potrzeb i dokonać weryfikacji autentyczności sesji  przeglądarki.
b) zapamiętania ustawień  wybranych przez Użytkownika i personalizacji interfejsu Klienta np. w  zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Kient;
c) zapamiętania historii odwiedzonych stron w serwisie w celu rekomendacji treści;
d)  tworzenia danych statystycznych, które mogą pomóc  zrozumieć  sposób  korzystania ze stron Sklepu, co umożliwia udoskonalanie ich struktury i  zawartości,
e) dostarczania Kientom Sklepu  treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich ewentualnych zainteresowań.
Rodzaje plików cookies
1 W ramach Sklepu mogą być zastosowane dwa  rodzaje plików cookies:
-  „sesyjne”  session cookies  które są plikami tymczasowymi, są one  przechowywane w urządzeniu  końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony  internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej).
- „stałe” (persistent cookies)  zwane także stałymi plikami.  „Stałe” pliki cookies przechowywane są w  urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach  plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
Mechanizm  cookies sesyjnych oraz stałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek  danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Klienta.  
2 W ramach Sklepu mogą być stosowane  następujące rodzaje plików cookies:
a)  „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych  w ramach serwisu internetowego, np. uwierzytelniające pliki cookies  wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu,
b)  pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane  do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu,
c) pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu,
d)  „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych  przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w  zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik,  rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.,
e)  „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom  treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań z  wykorzystywaniem wtyczek zewnętrznych usług, np. serwisów  społecznościowych (Facebook, Google+) lub o charakterze statystycznym  (Google Analytics). W tym przypadku administratorami zewnętrznych  cookies są administratorzy generujących je serwisów zewnętrznych.
3  W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron  internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza  przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika.  Użytkownicy serwisu i Klienci  mogą dokonać w każdym czasie zmiany  ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione  w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików  cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich  każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika serwisu  internetowego.
Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Cookies
1  Klient może samodzielnie decydować i dowolnie w każdym momencie  zmieniać ustawienia dotyczące plików Cookies,  określając warunki ich  przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia  Użytkownika. Wszystkie zmiany ustawień,  można dokonywać  za pomocą  ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi.  Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby  blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki  internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies  na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i  sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach  oprogramowania (przeglądarki internetowej).
2  Możliwe jest także usuwanie cookies z urządzenia. Szczegółowe  informacje o możliwości i sposobach obsługi plików "cookies", jak  również ich usuwania, dostępne są w ustawieniach wszystkich popularnych  przeglądarek internetowych.
3 Blokada lub wyłączenie stosowania cookies może spowodować nieprawidłowe działanie stron Sklepu.    
 
Wróć do spisu treści